Peixin hà participatu à l'esposizione IDEA 2019 Non tessuta in Miami USA

nutizie (5)

IDEA® 2019, l'eventuali preeminente in u mondu per i nonwovens e i prufessiunali di i tessuti, hà accoltu 6.500 + di participanti è 509 imprese di 75 paesi in tutta a catena di forniture di tessuti non tessuti e ingegneria per fà connessioni di imprese a settimana scorsa in Miami Beach, FL.

A 20ª edizione di IDEA® 2019, 25-28 di Marzu hà battu un record di manifestazione per l'avvenimentu riunendu 168.600 piedi quadrati di spaziu di esposizione (15.663 metri quadrati) in u recentemente rinnuvatu Miami Beach Convention Center. U novu registru riprisenta un incrementu di nove per centu in u spaziu di visualizazione annantu à IDEA® 2016 cum'è i participanti di l'industria anu manifestatu a so fiducia cummerciale à traversu più grandi cabine di mostra.

L'eventu trienale organizzatu da INDA ha presentatu sette classi di furmazione non tessute, presentazioni di mercati da Cina, Asia, Europa, America di u Nordu è Sudamerica, ricunniscenze di l'industria cù l'IDEA® Achievement Awards, l'IDEA® Lifetime Achievement Award, è una celebrazione di accolta benvenuta di U 50 anniversariu di INDA.

L'espositori è i participanti anu nutatu u gran numaru di dirigenti principali di l'industria chì participanu à l'evenimentu di trè ghjorni. "IDEA hà datu metriche eccezziunativamente forti in a presenza di dirigenza questu annu. L'avvenimentu hà attiratu un altu livellu di decisori chjave, un testimoniu per l'impurtanza di u salone in l'industria internaziunale di non tessuti e tessuti ingegneria ", hà dettu Dave Rousse, presidente INDA.


Tempu di posta: 23 mar-2020